Skontaktuj się nami: +48 502 600 336

SAMOCHODOWE SYMBOLE I SKRÓTY – Sprawdź się…!

kontroli w aucie

kontroli w aucie

 

-9
4-MOTION – napęd na cztery koła (Volkswagen)
4Matic – napęd na cztery koła (Mercedes)
4WD (4 Wheel Drive) lub 4×4 – napęd na cztery koła (patrz także: AWD)
4WS (Four Wheel Steering) – system czterech kół skrętnych (m.in. Honda, Mazda, Renault)
7G-Tronic – siedmiobiegowa skrzynia automatyczna (Mercedes)

A
AAR (Automatic Air Recirculation) – system automatycznego przewietrzania wnętrza (BMW)
ABC (Active Body Control) – aktywna regulacja zawieszenia (Mercedes)
ABS (Antilock Brakes System) – system zapobiegający blokowaniu kół podczas hamowania
A/C (Air Conditioner) – układ klimatyzacji
ACC (Adaptive Cruise Control) – system utrzymujący stałą prędkość jazdy oraz dystans między pojazdami, aktywny tempomat (m.in. Audi, BMW, Toyota, Volvo, patrz także: CSS, Distronic)
ACS (After Crash System) – system pokolizyjny, m.in. odblokowujący centralny zamek i odcinający dopływ paliwa po kolizji (Skoda)
ADB (Automatic Differential Brake) – automatyczna blokada mechanizmu różnicowego (m.in. BMW)
ADS (Adaptive Damping System) – system dostosowujący sztywność amortyzatorów do warunków jazdy
AFL (Adaptive Forward Lighting) – system skrętnych reflektorów (także AFS)
AFV (Alternative Fuel Vehicle) – pojazd zasilany paliwem alternatywnym
AFU – system wspomagania nagłego hamowania (Peugeot, patrz także: BAS)
AHR (Active Head Restraint) – system aktywnych zagłówków. Zmniejsza ryzyko uszkodzenia kręgosłupa i mięśni szyi u kierowcy i pasażerów w czasie zderzenia. W razie wypadku aktywne zagłówki błyskawicznie podnoszą się i przesuwają w stronę głowy, aby uprzedzić jej uderzenie w zagłówek (m.in. Saab – SAHR)
AMVAR – system zmiennej charakterystyki amortyzacji samochodu (m.in. Peugeot)
APS (Auto Pilot System) – system nawigacyjny GPS (Mercedes)
APS (Acoustic Parking System) – dźwiękowy system parkowania pojazdu
APS (Active Pneumatic Suspension) – system aktywnego zawieszenia (Audi)
ARP (Active Rollover Protection) – system zapobiegający dachowaniu (SsangYong)
ARTS (Adaptive Restraint Technology System) – system decyduje, które poduszki powietrzne i w jakim stopniu mają być napełnione w czasie kolizji (Jaguar)
ASC (Automatic Stability Control) – system automatycznej kontroli kierunku ruchu, pomaga w utrzymaniu auta na wybranym torze jazdy (BMW, patrz także: ESP)
ASF (Audi Space Frame) – rama przestrzenna Audi
AQS (Air Quality System) – filtr kabinowy z system kontroli jakości powietrza (Volvo)
ASMS (Advanced Satellite Mobile Systems) – system automatycznej kontroli kierunku ruchu (Mercedes)
ASR (Acceleration Slip Regulation) – system zapobiegający poślizgowi kół podczas ruszania i przyspieszania. W chwili zerwania przyczepności czujnik przesyła informację do komputera, który zmniejsza otwarcie przepustnicy. Inne nazwy tego systemu to:
– ASC+T (BMW, Mini)
– TCS (Alfa Romeo, Ford, Hyundai, Kia, Mazda, Saab, Seat)
– MATC (Mitsubushi)
– TC (Opel)
– TRC (Toyota, Lexus)
– DSA, STC (Volvo)
– ETC (Land Rover)
AS&G (Automatic Stop & Go) – automatyczny system start-stop, wyłączający silnik na postoju (Mitsubishi)
ASTC (Active Stability & Traction Control System) – aktywna kontrola trakcji i stabilności (Mitsubishi)
AVS (Adaptive Variable Suspension) – układ kontroli pracy zawieszenia (Lexus)
AWD (All Wheel Drive) – napęd na cztery koła

B
BAS (Brake Assistant System) – elektroniczny system sterujący siłą hamowania. W przypadku gwałtownego hamowania, w zależności od siły nacisku na pedał hamulca, w układzie hamulcowym zostaje zwiększone ciśnienie. Inne nazwy tego systemu to:
– BA (Honda, Nissan, Toyota)
– BAC (Mercedes)
– EBA (Ford, Volkswagen)
– HBA (Fiat, Seat)
– MBA (Skoda)
BLIS (Blind Spot Information System) – system ostrzegania przed pojazdem znajdującym się w „martwym polu” (Volvo)
BSW – system oczyszczania i osuszania tarcz hamulcowych (VAG)

C
CBC (Cornering Brake Control) – system stabilizacji pojazdu podczas hamowania (BMW)
CC (Cruise Control) – system utrzymujący zadaną prędkość, tempomat
CC (coupe + cabrio) – rodzaj kabrioletu ze sztywnym, składanym dachem
CCS (Cruise Control System) – system utrzymujący stałą odległość od poprzedzającego pojazdu
CAN-bus – system komunikacji pomiędzy poszczególnymi podzespołami elektronicznymi pojazdu
CATS (Computer Active Technology Suspenison) – system aktywnego sterowania zawieszeniem (Jaguar)
CDI (Common Rail Direct Injecton) – silnik wysokoprężny z bezpośrednim wtryskiem paliwa i systemem common rail (Mercedes)
CDTI – silnik wysokoprężny z bezpośrednim wtryskiem paliwa i systemem common rail (Opel)
CEL (Check Engine Light/Malfunction Indicator Light) – kontrolka uszkodzenia silnika lub pracy w trybie awaryjnym
CMBS (Collision Mitigation Braking System) – system ostrzegający przed pojazdem nadjeżdżającym z przeciwka i minimalizujący skutki kolizji (Honda, patrz także: ACS)
CNG (Compressed Natural Gas) – sprężony gaz ziemny
CR (Common Rail) – system bezpośredniego wtrysku paliwa w silnikach diesla
CRD (Common Rail Diesel) – silnik wysokoprężny z bezpośrednim wtryskiem paliwa i systemem common rail (Chrysler, Dodge, Jeep)
CRDi – silnik wysokoprężny z bezpośrednim wtryskiem paliwa i systemem common rail (Kia)
CSV – system kontroli podsterowności (Renault)
CVT (Continuously Variable Transmission) – bezstopniowa skrzynia biegów (m.in. Nissan, Renault, Toyota)
CVTC (Continuous Variable Timing Control) – system bezstopniowej zmiany faz rozrządu (Nissan)

D
D-4D – Diesel z bezpośrednim wtryskiem paliwa (Toyota)
D5 – pięciocylindrowy silnik wysokoprężny z bezpośrednim wtryskiem paliwa i systemem common rail (Volvo)
DAC (Downhill Assist Control) – wspomaganie jazdy na stromych zjazdach
DAS (Driver Assistance Systems) – system identyfikujący pasy ruchu, znaki drogowe i przeszkody
DAV – system wspomagania układu kierowniczego o zmiennej sile. W zależności o szybkości samochodu regulowana jest siła wspomagania układu kierowniczego
DBC – układ dynamicznej kontroli hamowania
DCC – system regulacji zawieszenia (Volkswagen)
dCi (Diesel Common rail Injection) – diesel z bezpośrednim wtryskiem paliwa (Nissan, Renault)
DCS – system kontroli zjazdu ze wzniesienia (GM)
DI-D – silnik wysokoprężny z bezpośrednim wtryskiem paliwa (Mitsubishi)
DIS (Driver Information System) – system informujący kierowcę m.in. o warunkach jazdy
DISTRONIC – radarowy system utrzymujący stałą odległość między poprzedzającym pojazdem (Mercedes)
DNA – system zmieniający pracę zawieszenia, silnika i układu kierowniczego (Alfa Romeo)
DOHC (Double Over Head Camshaft) – nazwa rozwiązania układu rozrządu w górnozaworowym silniku czterosuwowym oznaczająca, że w głowicy silnika znajdują się dwa wałki rozrządu
DPF (Diesel Particular Filter) – filtr cząstek stałych w silnikach wysokoprężnych
DRM (Downshift Rev Matching) – system wspomagający redukcję biegu (Nissan)
DSA (Dual Stage Airbag) – dwustopniowe poduszki powietrzne, napełniające się w 70%-ach w przypadku słabszego uderzenia – w 100%-ach, gdy siła uderzenia jest duża
DSC (Dynamic Stability Control) – układ kontroli stabilności pojazdu (Ford, Jaguar, Mazda)
DSTC (Dynamic Stability and Traction Control) – system kontroli przeniesienia napędu oraz stabilności pojazdu, Volvo
DSG (Doppelkupplungsgetriebe) – zautomatyzowana skrzynia biegów z dwoma sprzęgłami (VAG, występuje także pod nazwą DCS w Citroenie, TC-SST w Mitsubishi, PDK w Porsche, DKG w BMW)
DTC (Diagnostic Test Code) – kody błędu w trybie diagnostycznym
DTI – diesel z bezpośrednim wtryskiem paliwa (Opel)
DOHC (Double Over Head Camshaft) – typ układu rozrządu; dwa wałki rozrządu umieszczone są w głowicy

E
EBD (Electronic Brake Distributor) – elektroniczny rozkład siły hamowania, optymalizuje siłę hamowania między osiami oraz między prawymi i lewymi kołami, wykorzystuje ABS
ECC (Electronic Climate Control) – system automatycznej klimatyzacji
EcoBoost – silniki benzynowe Forda z turbodoładowaniem i bezpośrednim wtryskiem paliwa
ECE (Economic Commission for Europe) – Europejska Komisja Gospodarcza przy Organizacji Narodów Zjednoczonych z siedzibą w Genewie
ECU (Electronic Control Unit) – ogólne określenie elektronicznej jednostki sterującej stosowanej w różnych zespołach współczesnych samochodów
EDL (Electronic Differential Locks) – elektroniczna blokada mechanizmu różnicowego
EGR – obwód analizy i automatycznej regulacji składu spalin
EMB – hamulec elektromechaniczny
EOBD – (European On-Board Diagnostic) układ ten stanowi centrum gromadzenia wszelkich funkcji diagnostycznych
EPB – elektryczny hamulec postojowy (Lexus)
EPS (Electric Power-assisted Sterring System) – elektryczny system wspomagania kierownicy
ESP (Electronic Stability Program) – układ stabilizujący tor jazdy samochodu. Inne nazwy to:
– VDC (Alfa Romeo, Subaru)
– DSA
– DSC (BMW, Jaguar, Mazda)
– VSC (Toyota, Lexus)
– VSA (Honda)
– MASC (Mitsubishi)
– Trust-plus (Smart)
– PSM (Porsche)
– DSTC (Volvo)
– StabiliTrak (Cadillac)

F
FC (Fuel Cell) – ogniwo paliwowe
FCV (Fuel Cell Vehicle) – pojazd napędzany ogniwami paliwowymi
FAP – filtr cząstek stałych stosowany w układzie wydechowym silnika HDi (Citroen, Peugeot)
FPS (Fire Prevention System) – układ ochrony przeciwpożarowej, odcinający dopływ paliwa
FSI (Fuel Stratified Injection) – silnik benzynowy z bezpośrednim wtryskiem paliwa (VAG)
FWD (Front Wheel Drive) – napęd na przednie koła

G
GDI (Gasoline Direct Injection) – silnik benzynowy z bezpośrednim wtryskiem paliwa (Mitsubishi)
GPS (Global Positioning System) – system nawigacji satelitarnej
GT (Gran Tourismo) – oznaczenie samochodu sportowego, dawniej stosowane w Wielkiej Brytanii i we Włoszech; obecnie nazwy GT używa się także jako dodatkowe oznaczanie usportowionego modelu w danej rodzinie pojazdów

H
HAC (Hill-Start Assist Control) – system wspomagający pokonywanie podjazdu (Suzuki, Toyota)
HDC – (Hill Descent Control) – system współpracujący z ABS i ETC, umożliwia ustawienie stałej prędkości zjazdu w samochodach terenowych (Land Rover, BMW)
HDI (High pressure Direct Injection) – silnik wysokoprężny z bezpośrednim wtryskiem paliwa i systemem common rail (Citroen, Peugeot)
Hill-Holder – system zapobiegający cofaniu się pojazdu podczas ruszania pod górę
HHC – system wspomagający pokonywanie podjazdów (Skoda)
HPi – silnik benzynowy z wtryskiem bezpośrednim (skrót zastrzeżony dla marki Citroen i Peugeot)
HUD (Head-up Display) – wzorem samolotów bojowych, wyświetla aktualne informacje na przedniej szybie, np. aktualną prędkość pojazdu lub wskazówki nawigacji

I
IC (Inflatable Curtain) – kurtyna powietrzna
ICC – inteligentny system stabilizacji prędkości jazdy
ICS (Integrated Control System) – zespolony system kontroli układów samochodowych
i-CTDi – silnik wysokoprężny z bezpośrednim wtryskiem paliwa i systemem common rail (Honda)
IDE (Injection Directe Essence) – silnik benzynowy z bezpośrednim wtryskiem paliwa (Renault)
IMA (Integrated Motor Assist) – napęd hybrydowy (Honda)
IDIS (Intelligent Driver Information System) – opóźnia sygnalizację połączeń telefonicznych, jeśli kierowca jest w trakcie wykonywania manewru istotnego dla bezpieczeństwa (Volvo)
IDS – układ kontroli sztywności zawieszenia (Opel)
IMMOBILIZER – elektroniczna blokada zapłonu
INTERCOOLER – chłodnica powietrza doładowującego w silnikach z doładowaniem
ISOFIX – system uniwersalnych zaczepów przeznaczonych do instalacji fotelika dziecięcego
i-stop – automatyczny system start-stop, wyłączający silnik na postoju (Mazda)

J
JTD (Unijet Turbo Diesel) – silnik wysokoprężny z bezpośrednim wtryskiem paliwa i systemem common rail (Alfa Romeo, Fiat, Lancia)
JTS – silnik benzynowy z bezpośrednim wtryskiem paliwa (Alfa Romeo, Fiat, Lancia)

L
LED – dioda elektroluminescencyjna
LPG (Liquid Petroleum Gas) – gaz stosowany jako paliwo do silników samochodowych, mieszanina butanu i propanu
LPT (Low Pressure Turbo) – niskociśnieniowe doładowanie turbosprężarką (Saab i Volvo)
LSD (Limited Slip Differential) – szpera, czyli mechanizm różnicowy o ograniczonym poślizgu
LWB (Long WheelBase) – wydłużony rozstaw osi, oznaczenie stosowane dla przedłużonej wersji samochodu osobowego

M
M+S (Matsch+Schnee) – błoto i śnieg, oznaczenie opon zimowych
MAF (Mass Air Flow) – czujnik przepływu ilości powietrza do kolektora ssącego
MBA – system wspomagania nagłego hamowania, patrz: BAS (Skoda)
MCP – mechaniczna skrzynia biegów z elektronicznym sterowaniem (Citroen)
MFI, MPI, EFi (Multiport Fuel Injection) – wielopunktowy wtrysk paliwa
MMMT (Multi-mode manual transmission) – mechaniczna skrzynia biegów z elektrycznym sterowaniem sprzęgła i wybierania przełożeń (Toyota)
MPV (Multi Purpose Vehicle) – pojazd z wszechstronnym nadwoziem, np. typu van
MSR (Motor-Schleppmoment-Regulung) – układ zapobiegający poślizgowi kół napędzanych podczas hamowania silnikiem

N
N/A (Naturally Aspirated) – silnik wolnossący
NIVOMAT – układ samopoziomowania zawieszenia tylnej osi (m.in. Mercedes i Volvo)
NGT (Natural Gas Technology) – model napędzany gazem ziemnym (Mercedes)
NVCS (Nissan Valve Timing Control System) – system zmiennych rozrządu (Nissan)

O
OBD (On Board Diagnostic lub Off Board Diagnostic) – układ diagnostyki pokładowej pojazdu
OHC (Over Head Camshaft) – układ rozrządu z wałkiem w głowicy. Krzywki umieszczone na wałku mogą bezpośrednio sterować otwarciem zaworów
OHV (Over Head Valve) – silnik górnozaworowy, w którym wałek rozrządu umieszczono w bloku i steruje on zaworami za pomocą dodatkowych elementów, np. popychaczy
OPC (Opel Performance Center) – dział przygotowujący sportowe wersje cywilnych modeli Opla

P
PAX SYSTEM – technologia łącząca oponę z obręczą, umożliwiająca bezpieczną jazdę w przypadku utraty ciśnienia w ogumieniu
PCCB (Porsche Ceramic Composite Brakes) – układ hamulcowy z elementami ceramicznymi (Porsche)
PCM (Porsche Communication Management) – system multimedialny (Porsche)
PCS (Advanced Pre-Crash Safety System) – system wczesnego reagowania w razie ryzyka kolizji
PDC (Park Distance Control) – czujnik parkowania
PSM (Porsche Stability Management) – system stabilizacji toru jazdy (patrz: ESP, Porsche)

Q
quattro – model z napędem na 4 koła (Audi)

R
RAV (Recreational Active Vehicle) – oznaczenie modelu z segmentu SUV (Toyota)
RDK – system kontroli ciśnienia w oponach (Mercedes)
RDS (Radio Data System) – system informacji radiowej
RDW – (Tyre Presure Warning System) – system informujący o zmianie ciśnienia w oponach (patrz: TPS)
ROPS – system zabezpieczający pasażerów w przypadku dachowania samochodu (m.in. BMW, Jaguar, Volvo)
RTI (Road Trafic Information) – system informacji drogowej
RUN FLAT – opony z kordem metalowej konstrukcji, pozwalające na kontynuowanie jazdy po przebiciu
RVM (Rear View Monitoring) – system monitorowania „martwej strefy” pojazdu (Mazda)
RWD (Rear Wheel Drive) – napęd na koła tylne

S
SAA (System Attention Assist) – asystent koncentracji kierowcy (Mercedes)
SBC (Sensotronic Brake Control) – elektrohydrauliczny system hamulcowy (Mercedes)
SCi (Smart Charge injection) – silnik benzynowy z bezpośrednim wtrysk paliwa (Ford)
SDI (Saugdiesel Direkt Injection) – wolnossący silnik wysokoprężny z wtryskiem bezpośrednim (VAG)
SELESPEED – sekwencyjna skrzynia biegów (Alfa Romeo)
SERVOTRONIC – układ kierowniczy ze zmienną siłą wspomagania, zależnie od prędkości
SIPS (Side Impact Protection System) – system poprawy bezpieczeństwa podczas uderzenia w bok pojazdu (Volvo)
SOHC (Single Over Head Camshaft) – pojedynczy wałek rozrządu w głowicy
SPI (Single Point Injection) – jednopunktowy wtrysk paliwa
SRS (Safety Restraint System) – system bezpieczeństwa pasażerów, w skład którego wchodzą napinacze pasów i poduszki powietrzne
STC (Stability and Traction Control) – system kontroli stabilności pojazdu (Volvo)
SUV (Sport Utility Vehicle) – segment pojazdów rekreacyjnych, łączących cechy aut terenowych i osobowych
SW (Station Wagon) – karoseria typu kombi
SWT (Sidewall Torsion Sensor) – system pomiaru ciśnienia w oponie
SVC (SaabVariable Compression) – silnik o zmiennym stopniu sprężania (Saab)

T
TBI (Throttle Body Injection) – silnik z jednopunktowym wtryskiem paliwa
TBi – oznaczenie turbodoładowanych silników benzynowych z bezpośrednim wtryskiem paliwa (Alfa Romeo)
TCS (Traction Control System) – układ kontroli trakcji (patrz: ASR lub ABD, TRACS, TC, Alfa Romeo, Ford, Hyunday, Seat)
TC-SST – dwusprzęgłowa skrzynia zautomatyzowana (Mitsubishi)
TDCi – silnik wysokoprężny z bezpośrednim wtryskiem paliwa i systemem common rail
(Ford)
TDI (Turbodiesel Direkteinspritzer) – wysokoprężny, turbodoładowany silnik z bezpośrednim wtryskiem paliwa (Grupa VW)
TiD – turbodiesel z bezpośrednim wtryskiem paliwa (Saab)
TIR (Transport International Routiere) – Międzynarodowy Transport Drogowy
TMC – kanał informacji drogowych
TPM/TPMS/TPWS (Tyre Pressure Monitoring System) – układ monitorujący ciśnienie powietrza w ogumieniu
TSI, TFSI – silnik FSI z doładowaniem (turbo, kompresor lub obydwa rozwiązania, VAG)
TWC (Three Way Catalyst, Dreiweg-Katalysator) – katalizator trójdrożny
TWI (Tread Wear Indicator) – wskaźnik dopuszczalnego zużycia bieżnika opony
TWIN SPARK – system zapłonu z dwiema świecami (Alfa)

V
Valvetronic – układ sterowania zmiennym skokiem zaworów ssących (BMW)
VANOS – system zmiennych faz rozrządu (BMW)
VarioCam – system regulacji faz otwarcia zaworów ssących (Porsche)
VCU (Viscous Coupling Unit) – aktywne sprzęgło lepkościowe
VDIM – patrz: ESP (Lexus)
VDC/VDCS (Vehicle Dynamic Control System) – system kontroli i stabilizacji toru jazdy (Alfa Romeo, Subaru)
VGRS – system zmiennych przełożeń układu kierowniczego (Toyota)
VIN (Vehicle Identyfication Number) – numer identyfikacyjny pojazdu. Oznaczenie pojazdu składające się z 17 znaków pozwalające na pełną identyfikację określonego egzemplarza samochodu
VRIS (Variable Resonanse Induction System) – komory rezonansowe o zmiennej objętości
VSA – system elektronicznego regulowania dynamiki i toru jazdy (Honda)
VSC (Vehicle Stability Control) – system elektronicznego regulowania dynamiki i toru jazdy (Toyota, Lexus)
VTD (Variable Torque Distribution) – system zmiennego rozdziału momentu (Subaru)
VTEC (Variable Valve Timing and Lift Electronic Control) – system kontroli zmiennych faz rozrządu i wzniosu zaworów (Honda)
VTG (Variable Turbinen Geometrie) – turbosprężarka ze zmienną geometrią
VVC (Variable Valve Control) – system kontroli zmiennych faz rozrządu
VVT-I – (Variable Valve Timing – intelligent) – inteligentny system zmiennych faz rozrządu (Toyota)

W
WIL (Whiplash Injury Lessening) – konstrukcja przednich siedzeń zmniejszająca urazy szyi i głowy w przypadku kolizji (Toyota)
WHIPS (Whiplash Protection System) – system zabezpieczający kręgosłup przed urazami podczas uderzenia w tył pojazdu (Volvo)
WMI (World Manufakturer Identyfier) – światowy kod producenta. Pierwszy trzyliterowy człon numeru identyfikacyjnego pojazdu (VIN)
WRC (World Rally Championship) – topowa grupa aut w mistrzostwach świata w rajdach samochodowych

Z
ZEV (Zero Emition Vehicle) – pojazd nieemitujący toksycznych substancji

 

ZAUFALI NAM

OPINIE NASZYCH KLIENTÓW

  • Witam, ja jestem bardzo zadowolona z usługi S-Car.pl sprzedałam swoją wysłużoną corsinę tego samego dnia miły grzeczny pan przyjechał po trzech godzinach autolawetą sprawnie zapakował auto wypisał dokumenty i wypłacił gotówkę. Zdecydowanie mogę polecić tą firmę mnie do skorzystania z ich usług przekonało to że są na FACEBOOKU i każdy tam może wyrazić opinię na ich temat. Widziałem że firma s-car.pl sponsoruje koncert Drugie życie dla Szymona na Dni Świdnika 2015 wielki szacun tak dalej trzymaj s-car

    Iwona Górska
  • W s-car.pl sprzedalam juz 3 samochody i nie zmienie skupu w razie potrzeby. Auta byly w roznym stanie i roznym wieku, za kazdym razem z laweta ten sam przesympatyczny, kulturalny a co najwazniejsze LUDZKI czlowiek. Doradzil telefonicznie, zaproponowal rozsadna cene i od reki zalatwil sprawe. Jesli nie chcecie natknac sie na spaslych wszystkowiedzacych wyzyskiwaczy, to polecam s-car.pl

    IZA
  • Polecam firmę s-car ze Świdnika. Dawno nie spotkałem się z tak profesjonalnym i uczciwym podejściem. Szybko, sprawnie, w miłej atmosferze. Nie wiedziałem, że sprzedaż samochodu może być załatwiona tak przyjemnie i przede wszystkim na korzystnych warunkach finansowych.

    Szymon Lublin
  • Pewnego dnia Rozmawialem z kolega na kopalni o zamiarze sprzedania zony volvo. Powiedział że sprzedał ostatnio swojego Peugeota dwie godziny po telefonie do skupu aut s-car.pl. Zadzwoniłem pod nr tel 703 403 025 po ok trzech godzinach przyjechało dwóch młodych kulturalnych panów przy kawie w ciągu 15min odkupili ode mnie samochód. Polecam pewna i profesjonalna firma maja konto na Facebooku .

    Bogdan
  • Witam,ja jestem bardzo zadowolona z usługi S-Car.pl sprzedałam swoją wysłużoną corsinę tego samego dnia miły grzeczny pan przyjechał po trzech godzinach autolawetą sprawnie zapakował auto wypisał dokumenty i wypłacił gotówkę.Zdecydowanie mogę polecić tą firmę mnie do skorzystania z ich usług przekonało to że są na FACEBOOKU i każdy tam może wyrazić opinię na ich temat.

    Iwona Górska
  • Szczerze polecam uslugi tej firmy. Facet naprawde ludzki, nie zdziera, nie oszukuje. Kupil ode mnie juz 3 auta w roznym stanie, doradzil, wycenil. Jestem naprawde zadowolona!! Polecam!:)))))

    Iza Maryna Jesionek
  • Cała transakcja poszła sprawnie i miłej atmosferze, czego z reguły nie można powiedzieć o innych firmach tego type. Pozdrawiam i polecam!

    Robert Czapkowski
  • Polecam S-Car.pl, szybka i bardzo miła obsługa...

    Ewelina Supryn

SKUP AUT WSZYSTKICH MAREK
Kupimy każdy model samochodu!